לוחמי הצללים שחיסלו את המחבל קיבלו תעודות הוקרה • תיעוד חשאי

    ישראל פריי No Comments on לוחמי הצללים שחיסלו את המחבל קיבלו תעודות הוקרה • תיעוד חשאי
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הביקורת שנשמעת סביב התנהלות המשטרה לאחר הפיגוע בתל אביב, לא מעמעמת כהוא זה את זוהר הצלחתם של לוחמי הימ"מ ששהרגו את המחבל המסוכן ללא שהצליח לפגוע בהם ובאחרים. היום, התייצבו המשתתפים בחיסול המחבל לטקס הוקרה והערכה.

    הטקס נערך בלשכת השר לבטחון פנים גלעד ארדן, והשתתפו בו המפכ׳׳ל רב ניצב רוני אלשיך ומפקד מג׳׳ב ניצב עמוס יעקב. זהות וצורת הלוחמים חסויה, והלוחמים לא זוכים לקבל חשיפה תקשורתית.

    השר ארדן אמר ללוחמים: ׳׳אני רוצה להודות לכם בשם כל אזרחי מדינת ישראל על הפעולה המהירה והנחושה. שמרתם על רמת דריכות ומבצעיות גבוהה מאוד לאורך כל השבוע והוכחתם שוב שהימ׳׳מ היא יחידת העילית הטובה ביותר שיש לנו, ואחת הטובות בעולם בתחום הלחימה בטרור. אנו רואים באיזו תקופה אנו חיים, ועם ישראל יזדקק למקצועיות ולמסירות שלכם. בשמי ובשם העם כולו – אני מצדיע לכם.".

    המפכ׳׳ל רב ניצב אלשיך אמר: "מדובר במבצע רחב היקף שבו כלל משטרת ישראל הופעלה בעצימות גבוהה להשגת המטרה – לשים את ידנו על המפגע. פעולת הימ"מ ראויה לכל שבח ומוכיחה פעם נוספת שהיד הארוכה של זרועות הביטחון תגיע לכל פעיל טרור ותמצה עמו את הדין".

    נ׳ – מפקד הימ׳׳מ, סיפר על המשימה: ׳׳היחידה ולוחמיה לא הפסיקו לעבוד מרגע הפיגוע. במהלך הימים שעברו הפכנו כל אבן כדי לאתר את המחבל. בדבקות במשימה, הלוחמים סרקו בית אחר בית בהתאם למודיעין עד שהמחבל אותר ונוטרל. הכוח הגיב בדיוק כפי שמצופה ממנו ובצורה מהירה, יעילה ומקצועית. אנו גאים להגן על עם ישראל".

    תמונה 1 (1)

    תמונה 2 (1)

    תמונה 3



    0 תגובות